Mijn Ware Ik...

Hier vind je verhalen van anderen en kan je je eigen verhalen plaatsen.
Plaats reactie
Louisatje
Berichten: 6
Lid geworden op: 22-03-2014 19:04

Mijn Ware Ik...

Bericht door Louisatje » 22-03-2014 19:21

Alleen. Wat is het toch een naar woord: Alleen. Nou... Het woord is naar maar de betekenis is fijn. Alleen zijn is fijn. Als je alleen bent kan je je gedachtes op een rijtje zetten. Als je alleen bent kan je goed nadenken. Als je alleen bent ben je veilig. Zo zijn er nog veel meer voordelen aan alleen zijn, maar het komt er allemaal op neer dat alleen zijn fijn is. Meestal is het fijn. Het allergrootste nadeel aan alleen zijn is dat niemand je kan helpen. Je kan je gevoelens niet uiten. Mensen zeggen dat je je gevoelens kan opschrijven. Maar wat heb je daaraan?! Je papier kan toch niet zeggen wat je het beste kan doen?! Soms wil je iemand om je heen. Iemand die van je houd. Iemand waarmee je kan praten. Iemand aan wie je alles kan zeggen. Maar als je alleen bent kan je dat niet. Je kropt je gevoelens op en uiteindelijk houd je het niet meer en dan ga je kapot, omdat je te vol zit met je gevoelens die je aan niemand kan vertellen. Als je kapot gaat dan is het leven er niet meer voor jou. Maar waar kom je dan? Waar kom je na het leven? Word je een geest die op aarde rond blijft zweven? Ga je naar de hel omdat je altijd alleen was? Niemand weet het antwoord op die vragen. Zo veel vragen, zo weinig antwoorden.

Lola
Beheerder
Berichten: 15
Lid geworden op: 19-03-2014 08:28

Wow!

Bericht door Lola » 22-03-2014 20:08

Wauw louisatje! Echt zo mooi!! Ik kan me er echt in inleven!!

Plaats reactie